onsdag 2 september 2009

uteblivet derby..

Efter att ha varit lite lätt småkaxig mot bror-stor ang diverse hojåka så blev jag utmanad att komma och köra på sviestad i torsdags. på facebook pågick hetsandet ett tag.. ändå tills det kom fram att han inte ens tänkte åka i samma grupp.. så det kom ju av sig lite.. jag hävdar dock att detta tilltaget från hans sida enbart beror på rädsla =)

dock så insåg jag efter ett körpass vilken miss det faktiskt var att lägga sig i lugna gruppen.. efter 3 bankörningar varav nu den 4:e är avklarad så tycker man ju att jag borde ha kunant köra mellan direkt.. men om folk gav fasen i att stanna och dricka kaffe i kurvan så hade allt varit frid och fröjd. det hade itne varit ett problem om man faktiskt hade fått köra om i kurvorna också.. nästa gång blir det mellangruppen. då har man en sträcka till att köra om på .

kvällen avslutades iallfall med norrköpingsåkagänget på stångebro hamburgare i linköping.. (förbaskat goda burgare det där.) för att sedan färdas hemmåt till bror och en väntande öl innan vi bägge två somnade i soffan kollandes på motogp..

1 kommentar:

  1. Vi, jag och min lilla familj, säger bara : KÖR FÖRSIKTIGT Bror-Liten!!!!
    Kram kram Syster-Stor

    SvaraRadera