fredag 13 augusti 2010

irritationsmoment i den stilla vardagen .

Sådärja,
då var vi inflyttade =)

huset är helt underbart , trots några skvanker här och där.men det är ju sådant som man får fixa till. Igår när jag kom hem från jobbet så slänge jag ut garderoberna ur vårat blivande dressingroom *tjihooo* så idag på morogonen var det upp som en tupp och börja skruva ner konsoler i garaget. har nog en strykning med fäg kvar sedan är vägarna vita och fina =)

irritationsmoment då .

beställde en iphone 4 som kom igår. men telenorfuckona klarade inte av att räkna ut att om man beställer den enda fånen med minisim så får dom fan skicka ut ett också. nu skickades det igår och i samma veva så inavktiverades mitt simkort som jag har.. *jävla idioter*

bredbandet är en annan historia. blev lovad upp till 8 arbetsdagars inkoppling. nu sa en annan kärring att det var upp till tre veckor.. så helvete heller. jag skall ha mitt internet idag. får ju lätt abstinens utan detta. finns visserligen annat att göra , men jag klarar mig ändå inte utan..

nåja , nu ska jag ut och måla väggarna igen så att jag kan måla golvet i eftermiddag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar