tisdag 4 augusti 2009

Garagemålning och skräpplock.

Då skulle det så äntligen börjas att målas om i garaget. Eller ja , äntilgen och äntligen var väll inte helt rätt ord med tanke på gårdagens målarhat. då ville jag defenitivt inte måla om , Kanske hade lite med att göra att jag faktiskt hellre ville byta förgasare på köteämen istället. Men efter en mindre god natts sömn (tack tobbe och mari som ville ha kaffe kl 22:00) så drog jag iallfall ut till garaget och träffade på en morgonpigg petter som var i full färd med att jämföra färgpriset. själv började jag röja och plocka grejor och undrade om det någonsin skulle gå att fixa till detta.

men det känns faktiskt som att det kommer bli riktigt bra detta.
Fast jag ser ännu mera fram emot den dag när jag får inreda mitt eget garage vid vårat eget hus. Det blir grejer det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar