onsdag 23 december 2009

Inte helt hundra och snön faller.

Förstår inte. jag hade ju inte tänkt att plocka ner den. men men . ibland så gör huvet saker inte kroppen förstår och vice versa, nu står den iallfal där nerplockad och jag kan inget göra föränns på måndag för nu är det snart jul. men men det gör la inget =)

Senaste dagarna har jag varit fruktansvärt fokuserad på forum och det kommer bli bra. ny framsida och lite annat joks kommer höja oss till skyarna bland hojbyggarforum. (hoppas vi på iallfall)

Skulle handla en skjorta idag. det sket sig. det bidde en rock och en hatt och lite annat skit och ett par skor också. ihandlades på qubus riktigt snyggt. en sån där långrock i nått himskans ulletyg.


GOD JUL önskar jag er alla med en bild som får mig att längta efter långa bredställ på kemora





och glöm nu för skjuton inte att bjuda upp er partner till dans när julmusiken flödar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar