måndag 28 december 2009

Lekarna fortsätter

Det ska sägas att det vid 28 års ålder är ganska roligt att leka med saker. Kameran t.ex är skitrolig =). idag var jag inne i badrummet och lekte , men inte med ankan utan med vattenfatet =) , tog ett par bilder för att testa lite olika med slutartid kontra bländare och lite iso. jag ville bland annat lära mig hur jag kunde ta stillbilden av vattnet just som det splittar sig. och även tan en skärpebild på objektet och ha vattnet som ett forsande oskärpemojs. den första varianten ses längst ner. och den andra varienten precis härunder. och den är helt klart den som behöver jobba mest på . Men som sagt. jag lär mig jättemycket och det är skitkul. får dra mig mig lotta ut igen på torsdag så får vi leka båda två.







1 kommentar:

  1. Goood jul älskade bror och Lotta.
    Vilka fina bilder, ja inte dom i ahndfatet utan på Lotta och dig och köööörsbären :-)
    Grattis till ny kamera! Åh canon är sjukt bra!!!
    (har ju en analog Eos)
    Här rullar det på, med massa snö!
    Massa kramar!
    Syss

    SvaraRadera