fredag 19 februari 2010

Inget alls blev inspirationen denna gång


Kan man tänka sig egentligen hur allt funkar och är , Idag (ja eller igår egentligen ) var en mycket bra dag, dels var det ju fredag och det är ju aldrig någe dåligt, här på jobbet innebär det dock mest att man har lördagen kvar att jobba för att sedan ligga still på söndagen .

igår skickade lotta dock ett litet mms med en bild på en tidning, en engelsk streetfightertidning där jag har kommit med , med mitt bygge exodus. helt underbart kul och spännande då jag inte läst sjäv, och inte har en aning om vad det står =) .



plockade även fram kameran igår , ni vet så där som jag gör ibland. testfyrade av ett skott . och det slutatde med att jag på många olika bra sätt försökte ta kort på min telefon , det bidde nämligen något av en installation =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar