tisdag 9 februari 2010

lite vattenlekar.


lekte med vatten och korta slutartidar idag. dock så kunde jag inte köra jättekort då jag var tvungen att använda blixt. så det fick bli 1/200 sekund. samt f5,6 i bländarvärde. fick även lära mig lite hur jag skulle gå till väga för att köra med manuell focus. funkade inte så bra med autofokus . av många tagna bilder så är denna den som blev bäst. finns ett gäng halvbra. men jag delar med mig av denna. helt oredigerad är den dock inte. har fiplat lite med skuggor och exponering .

4 kommentarer:

  1. Jag skulle ge vad som helst(nästan) för att få en sådan bra kamera som du har. Så häftigt med så nära och detaljerade bilder. Skitsnyggt ;)

    SvaraRadera
  2. kamera är av märket canon och är en eos1000d , en riktigt bra nybörjarkamera som det verkar =) den är inte dyr heller. ligger på runt 5000 kr

    SvaraRadera
  3. Riktigt Läckert foto ♥

    SvaraRadera