måndag 26 oktober 2009

Att på valfritt sätt förstöra en hoj

Sitter och bläddrar i streetfighter mag och förundras återigen över att det i vissa tidningar alltid måste vara med en brud sittandes på hojen.. som t.ex i exemplet ovanför. Den hojen är så underbart vacker så att tjejen enbart förstör och döljer detaljerspelet. Jag kan förstå att om man är lite osäker och vill framstå som ball och har byggt en inte jättesnygg hoj behöver nånting som kanske döljer en bygge och tar bort focus från hojen. Man ser dock inga av dom riktigt seriösa byggarna använda sig av babes på hojarna.. just därför att det inte behövs, för dom vet att deras hojar är vackra. Varför är jag nu så upprörd över detta nu då ? Pratar återigen med en kille som alltid när vi ska ha fotat mina hojar har velat ha med en modellbimbo, Jag säger nej. jag kommer alltid att säga nej. Den dagen jag har en bimbo med på en hoj som jag har byggt så är det för att jag får jävligt bra betalt för det..

Jag borde egentligen när jag ändå är inne på ämnet diskutera "hojbyggen" så borde det iallfall skrivas om många svenska fighterbyggen.. ja eller fighter. Det handlar mest om hojar som har vurpat och ägarna är lata. Oftast lackar man inte ens om tanken.

Jag kan komma på ca 6-8 svenskar som verkligen BYGGER streetfighters idag..resten är mest wannabees som behöver en blåst brud på tanken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar