tisdag 20 oktober 2009

ge mig baguett

Ett kungarike för en baguette. eller en varm lunch. Smörgås med ost och skinka i all ära. men fasen inte varje dag,

Jag äter under en rotation ca 80 brödskivor det ger ca 160 skinkskivor och lika många ostskivor.
Detta är då till 9-fika 12-fika och 3-fika . sedan tillkommer gröt på morgonen. eventuellt vita bönor, där har man ju möjlighet till lite mer variation. men på kvällarna är det "bra" mat i iallfall. den duger juh, och saladsbaren är inte dålig. så min parttime gi-filosofi funkar skitbra (bortsett från femtielva brödskivor där det bruna i dom som gör att det ser fullkorn ut förmodligen är mörk sirap) .

men vi tränar ju varje dag på gymmet så att jag skall bli stor och stark och få en fast och rund stjärt.

4 dagar kvar till söndag vilket ordar halvtidsvila. sedan är det ju bara 4 dagar tills hemförd och fler eventuella kvasireligösa diskussioner där jag med yxa i näven och strid i västen försöker hugga ner ted. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar