lördag 17 oktober 2009

jobbångest

nu sitter man så här igen.. nattångest för att åka iväg och jobba.. det kommer inte vara några problem när jag väl är där.. men hur kommer resan bli? blir det religionsfanatism eller kommer det vara lugna fisken med endast ett gäng förvirrade disskusioner från messias håll ?

vad jag iallfall vet är att jag inte kommer behöva köpa med mig snus , då jag faktiskt verkar klara detta med att sluta snusa ganska bra.. nu gäller det också att inte över huvudtaget bomma en röyk från någon , även om det kommer tjänas jobbigt.

jag har ju alltid kunna bomma av någon förut. men då har jag ju haft snuset . och därför aldrig behövt falla in på ciggen igen.

tandköttet ser också mycket bättre ut.. thank good.

NU ska jag bara hitta tag på dubbade RRdäck så blir det jävlar i bort riktigt mycket åka av i vinter... här ställs då rakt inte av någe bara för att det är lite snö på backen.. dessutom kommer inte snön komma förns i januari ändå..

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar