onsdag 14 oktober 2009

snusasugen och våldsbenägen.

jag ingen ska komma och säga att det är en dans på rosor att sluta snusa. problemet i mitt fall är att juggetempramentet gärna slår till ett par steg tidigare och lika kraftigt som thomas bodström på speed. jag blir milt sagt tokförbannad.

skaderapport hittils är ett stort jäkla hål i arbetsbänken eftersom skruvstäd inte ville som jag. det är ju tur att man kan skrika ur sig mycket irritation iallfall..

frågan är om jag skall det upp det hela med lotta eller inte. ja menar det känns ganska meningslöst att säga att jag slutat och sedan dra igång igen efter några dagar.. kanske vänta en vecka eller två och försöka hålla humörsvängningar i schack.. samtidigt kan det ju vara bra om hon vet om varför jag har moodswings like an old dog. tål att tänkas på . hur hade blondingbella gjort .. hur hade någon annan gjort ?.. vet ej. men imorgon blir det milen igen...

har ju dock inte ännu bestämmt för om jag tänker köra enduroklassikern eller om jag skall ta supermotolicens istället..

jäkligt bra fråga det där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar