Inte mitt problem denna gång. läste dock på aftonbladet om att dom hamnade sämst på kvalitetsindex, och jag är inte förvånad . dom har en support där du måste vara jävligt kunnig för att ha en chans att inte bli slussad till dom vanliga frågona "är sladen i , är programkortet instucket rätt" Let's face it dom flesta människor ringer inte till dom supporten för denna typ av probem. Sure många finns det som gör det ohygglit många faktiskt. men om min mamma och plastpappa klarar av det så gör dom flesta andra det också.
Vad det handlar om är nog att dom inte har en kompetent personalpolitik och urusla medarbetare som inte kan hantera kunder. och alldeles för lite personal. Vet man om (vilket dom borde göra vid detta lag) att man är riktigt skitdålig så bör man utöka sin förvisso usla support till iallfall det dubbla. på så sätt skulle åtminstone folk slippa sitta i telefonkö så länge. Dock så skulle dom nog till slut kursa. Men sen när blev det någe dåligt ?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar